Khamis, 14 Jun 2012

Testimoni Sakit Kepala Kritikal Pn. Zuraidah




Saya Zuraidah Sainan berasal dari Melak tapi dah merantau sejak tingkatan 1 lagi akhirnya tersadai di Petaling Jaya ni dah 20 tahun lebih. Kepada yangg belum kenal saya. Saya bekerja makan gaji lg di MBPJ, kerja saya tak susah tapi memerlukan penggunaan otak yang banyak kena banyak fikir. kenapa saya minum vemma? Saya sebenarnya mengidap sakit kepala kritikal sejak umur 14 tahun lagi bayangkan berapa lama dah tu, sekarang dah umur 52 tahun oleh kerana tulah 2 org anak saya nak jadi doktor nak ubatkan mama dia. 


Alhamdulillah saya dah jumpa dulu penawarnya sebelum mereka graduate. Saya cuba pelbagai cara, sebut je apa cara, semua saya dah cuba doktor tak jumpa punca penyakit saya ni, mungkin juga ada unsur mistik saya terpaksa bergantung pada ubat tahan sakit, nama cafergot setiap hari  sejak lebih 15 tahun dulu sebab ubat lain dah tak jalan dah. Saya masuk hospital 2 kali untuk cari punca penyakit tapi doktor tak nampak apa puncanya cuma ambil cafergot sahaja yg boleh baik. Doktor nasihat untuk cari alternatif lain sebab ubat tu akan beri kesan pada buah pinggang  saya terpaksa ambil ubat sebelum rasa sakitnya kuat. Kalau dah sakit dah tak boleh maaf lg, tk boleh buat apa, tergolek je muka jagan cakaplah, takut orang tengok, macam nak makan orang je staff pun takut nak jumpa kena tengok angin dulu. 


Kalau bulan puasa saya tak ambil cafergot masa sahur alamat tak sampailah berbuka tengah dah mula sakit dan saya akan tidur di surau atau balik rumah, saya akan buka puasa dengan cafergot juga, dalam 30 min, sy boleh bangun macam tak sakit, hebat tak penangan cafergot tu? dah mcm addicted rasanya so saya mula mencari antioksidan untuk buang toksik dalam badan saya mulai 20/4/2011 saya mula consume vemma bila rasa sakit saya minum 2 oz lagi rasanya tak sampai sebulan sakit dah beransur kurang. Dulu walaupun hilang sakit bila makan cafergot, tapi aura sakitnya tak hilang habis sekarang ni, sakit juga tapi kalau nak bandingkan dulu memang dah baik dah. Saya cuba tahan tak ambil ubat bila aura sakit tu datang  tapi bila hari yang kena banyak fikir tu, terpaksa telan jugalah sebelum melarat apa2pun saya tau saya dah ada pengawal keselamatan sejak mula. 


Sebenarnya saya belum pernah miss minum setiap hari sampai suami saya kata bukan semua penyakit vemma boleh bagi baik  tapi saya amat yakin, jika kita cukup vitamin, badan kita akan sentiasa sihat orang kata saya nampak muda lepas minum vemma, ceewah  tp mmg dulu pun nampak muda, sekrang lagilah muda mungkin sebab vemma juga. Saya dah turun berat badan dalam 10 kg tu yg nampak muda kut bila dh nampak perubahan ketara ramai orang tanya apa saya buat saya nampak ceria dan tak cepat naik angin di pejabat macam dulu memang vemma buat kita rasa tenang je, tak suka nak marah bacaan gula dalam darah juga makin turun. Dulu doktor nak beri saya ubat kencing manis tapi sekarang dia dah sahkan saya bebas dan tak perlu ambil ubat  tulah khasiat vemma bila dah mula share produk baru nampak ada duit rupanya dulu saya tak peduli pun marketing plannya saya mula share bulan September, bln Disember, naik Diamond, best kan? itu pun bukan tau sangat pasal plan tu pun, join UV baru faham, skrg ni bolehlah  cakap jadi confident sebab kita yang merasa perubahan kita sendiri. 


Cerita testimoni orang tak best sekarang ni parents saya pun minum produk dan 2 adik saya baru join juga parent saya umur 70 dan 73, masih sihat lagi tapi vemma membuat mereka bertenaga adik saya pula sakit lututnya baik selepas 1 minggu minum vemma dah tak sakit nak panjat tangga pergi kelas tingkat 3 jadi, jagan ragu2 lagi, insyaallah, vemma terbaeeek! stakat ini shj perkongsian produk dari saya

Tiada ulasan: