Isnin, 19 Mac 2012

Apa itu VeMMA?


Apa itu VeMMA?

Apa itu VeMMA?


Nampaknya ramai yang masih bingung, selepas DAFTAR PERCUMA.. hanya dalam tempoh 2-3 hari sahaja, emel anda penuh dengan macam-macam emel samada dari saya mahupun dari VemmaBuilder Team.
Lepas tu ada pula emel yang beritahu anda dah ade network dan sentiasa bertambah 20-30 orang sehari.. hmm macam tak percaya je kan? Ada yang anggap semua ni tipu je.. biasalah internet.. saja nak perangkap orang suruh bayar.. semua ni SCAM!
Tetapi bagi orang yang agak positif seperti anda, ada yang reply emel saya dan ada pulak yang call saya tengah-tengah malam semata-mata nak kepastian apa yang tertulis dalam emel yang anda terima setiap hari.
Jawapan saya YES! Semua ini adalah benar belaka, tiada unsur penipuan dan tiada istilah SCAM dalam Vemma.

Ok, saya explain lagi secara ringkas & padat.
Bisnes Vemma ni mudah sahaja. Hanya DAFTAR PERCUMA untuk 90 hari.
Lepas daftar percuma, sistem Vemma akan susun network berdasarkan siapa daftar dulu akan berada di atas. Susunan naetwork adalah 1 Line memanjang kebawah macam satay.
http://jomvemma.com/panduan/images/spillover.png
Dalam tempoh 90 hari, kami sebagai SuccessCoach atau upline akan bantu untuk mengembangkan network anda seramai yang mungkin, sebab itulah hampir setiap hari anda akan dapat info tentang betapa ramainya orang baru yang diletakkan dibawah anda. Semua itu ‘Customer’ anda tau, kami yang menyimpan data peribadi mereka =D
Kami akan daftarkan ramai-ramai ahli baru dalam network anda SECARA PERCUMA SETIAP HARI!
Vemma ni adalah company yang mengeluarkan Produk Nutrisi Vemma yang paling kaya dengan anti-oxidant didunia setakat ini. Dalam tempoh keahlian percuma ini, siapa yang setuju untuk beli Produk Vemma akan dipilih menjadi Rakan Niaga Elite VSomebody dibawah bimbingan saya.
Dalam Vemma TAK PERLU MENJUAL apa-apa pun, hanya perlu aktifkan membership dengan upgred jadi Paid Member. Upgred berlaku apabila anda membeli Produk Vemma dan bayar Sistem Vemmabuilder.
Selepas anda upgred jadi Paid Member, kedudukan anda dalam network Vemma akan di LOCK menjadiPERMANENT dan tidak ada lagi orang lain yang boleh memotong anda selagi anda aktif di Vemma.
Semua orang yang upgred selepas anda akan diberikan pada anda sebagai RAKAN NIAGA dan anda layak untuk menerima overriding bonus daripada semua Rakan Niaga tersebut. Anda akan dibayar dalam bentuk point macam BonusLink Point.
Belum pernah lagi dalam Sejarah Perniagaan di Malaysia, ada syarikat yang bagi RAKAN NIAGA PERCUMA untuk anda walaupun anda hanya DAFTAR PPERCUMA. Setakat ini hanya di Vemma!
Bonus point tu bila-bila masa sahaja boleh convert untuk dijadikan $$$ jika anda layak. Macamana nak layak bonus tu? Ok, disinilah anda perlu buat kerja sedikit.. dah nama pun Projek KERJA DARI RUMAHkan.. =D
Apa yang perlu saya buat?
Apabila anda dah upgred jadi Paid Member, Vemma akan beri satu web untuk anda buat kerja promosi dan iklan dimana-mana. Lepas upgred saya akan berikan steps dan latihan cara promosi di tempat yang betul. Contoh seperti web ini saya punya http://www.vemmabuilder.com/738989705
Anda hanya perlu promosikan web itu untuk menarik orang mendaftar percuma.Simple... kita promosikan website yang kita dapat utk tujuan 'prospecting' berbanding jika kita buat bisnes biasa kena kumpul senarai kenalan dan saudara terdekat utk daftar/ join bisnes kita. Belum tentu diaorg nak, betul tak? Vemma mudah.. diorg berminat diorg daftar. . selebihnya Sistem VemmaBuilder yang akan tolong uruskan untuk anda.. mudah bukan?
DALAM VEMMA ANDA TAK PERLU MENJUAL APA-APA PUNSaya sendiri belum pernah menjual walau satu botol Produk Vemma pun sejak dari mula saya serius dengan bisnes Vemma. Hanya minum untuk kegunaan sendiri sahaja, kemudian perkenalkan pada orang lain agar mereka membeli untuk kegunaan sendiri =)
Bila anda dah mulakan promosi website sendiri dan bila ada sahaja orang yang DAFTAR PERCUMA melalui website anda, Sistem VemmaBuilder akan bantu follow-up secara auto, yang best tu anda tak perlu susah-susah nak jumpa orang atau habiskan duit minyak kereta nak keluar rumah untuk menaja orang @ menjual barang, semuanya dilakukan dihujung jari hanya dari rumah =D
Vemma akan bantu anda buat follow-up dan jika ada yang setuju untuk Upgred maka anda akan mula mendapat BONUS $$$ !!!
Bonus dibayar direct ke akaun Maybank @ CIMB ataupun bank yang anda pilih sendiri setiap hari Jumaat apabila layak. Ada juga EXTRA BONUS dalam bentuk cek USD untuk mereka yang rajin promosi setiap minggu.. banyak sangat bonus dalam Vemma ni =D
Bisnes ini tak perlu kemahiran IT, asalkan anda pandai guna emel ataupun rajin chit chat dan berani ajak orang lain untuk DAFTAR PERCUMA, maka projek ini pasti sesuai untuk anda =)
BISNES YANG MUDAH! KERANA ADA AUTO-BUILDER DOWNLINE SETIAP JAM! SETIAP HARI…


CARA UNTUK MENDAPATKAN BONUS 

 

Saya ingin menerangkan tentang bagaimana Program VeMMA ini dijalankan dan apakah yang kita perlu buat untuk menambahkan pendapatan kita.
 

Saya harap selepas ini, marilah kita sama-sama menjadi ahli VeMMA dan menjaga kesihatan kita disamping peluang menambahkan pendapatan. VeMMA mengajak kita untuk menyertai VeMMA Nutrition Program dimana program ini mewajibkan kita untuk membeli produk Jus Manggis VeMMA. Jadi, kita beli pakej-pakej VeMMA, minum jus manggis setiap hari dan kita diberi peluang untuk menambah pendapatan dengan cara mengajak orang ramai menyertai VeMMA Nutrition Program.

Di sini kita akan dibantu oleh sistem yang dipanggil VemmaBuilder dimana sistem ini akan membantu kita dalam menghasilkan jualan dan juga sistem ini menguruskan downline-downline kita untuk dikongsi bersama-sama.
Contohnya:
Website VemmaBuilder saya ialah www.vemmabuilder.com/738989705. Jadi mana-mana orang mendaftar di laman itu secara automatik sistem VemmaBuilder akan keep in touch dengan prospek-prospek tersebut. Mereka akan menerima email daripada VemmaBuilder selama 90 hari.
Jadi disini mana-mana prospek yang mengambil peluang perniagaan ini akan upgrade to member dan anda akan dapat BONUS-BONUS daripada VeMMA & VemmaBuilder.
  1. Fast Start Bonus - Bonus2 ini sekitar USD10 - USD400 dan dibayar secara mingguan terus ke Bank account anda.
  2. CV Sharing Bonus - Sistem ini juga akan membantu untuk menyusun downline2 kita dan kita berkongsi CV sharing point yang sememangnya lumayan untuk jangka masa panjang. Kita akan dibayar sekitar USD25 = 540CV dan jumlah CV adalah dikongsi beramai2 jadi bayangkan banyak mana CV kita yg dikongsi.
  3. Bonus-bonus lain [Hanya untuk keahlian Diamond Sahaja (Bonus 3 - Bonus 10)] - Sekiranya anda seorang ahli DIAMOND,maka anda akan layak untuk bonus2 seterusnya daripada VeMMA.Jadi amat penting untuk anda mengetahui kepentingan Diamond Package jadi jika anda seorang yg berpikiran usahawan,usah ragu2 untuk menjadi Diamond member.Jangan risau kerana orang yg betul2 serius dalam business ini sahaja yang akan mengambil Diamond Package sebab potensi income yang MAKSIMUM dan boleh DIWARISKAN. Jadi teruskan menjadi Diamond member.
Jadi bagaimana?
Amat mudah sekali untuk mendapat BONUS-BONUS daripada VeMMA disamping kita dapat menjaga kesihatan kita. Anda mahu BONUS lagi? Teruskan membaca.
BONUS Khas VemmaBuilder
Disamping kita mendapat BONUS daripada VeMMA, sistem VemmaBuilder juga akan memberi BONUS kepada anda seperti berikut:
  • Anda recruite new member utk menyertai VeMMA Nutrition Program 3 orang atau lebih seminggu maka anda secara automatic layak untuk mendapatkan BONUS USD100 - USD750.Jadi target 3 org seminggu atau lebih.
  • VemmaBuilder service charge USD19.95 anda juga akan dapat PERCUMA pada bulan hadapan jika anda recruite new member 5 orang sebulan atau lebih jadi target lebih daripada 5 org sebulan. Jadi mengapa lagi masih ragu-ragu?
VeMMA adalah satu-satunya program yang memang menguntungkan dan dibayar secara mingguan terus ke akaun bank anda. Yang bestnya fix.. 1USD = RM3.80 tak kira apa keadaan ekonomi sekalipun.
Tugas anda juga amat mudah hanya promote dan iklankan laman website anda di Internet dan di disini kita tidak mencari orang. Orang yang akan mencari kita kerana berminat dengan peluang yang kita tawarkan. Jadi tugas anda amat mudah untuk mendapat keuntungan.

Jangan ragu-ragu kerana anda berkongsi Jus Kesihatan VeMMA dan memberi peluang untuk orang ramai membuat duit, jadi anda sebenarnya berkongsi keuntungan dengan mereka. Jika anda betul-betul faham dengan konsep yang simple ini amat mudahlah anda membuat duit daripada Program VeMMA. Jadi marilah kita bersama-sama menjaga kesihatan sambil menjana pendapatan di bulan dan tahun yang penuh mencabar ini.
Bisnes VeMMA amatlah simple jadi mengapa anda membuatkannya complicated?
  1. Anda jadi member
  2. Sertai Nutrition Program
  3. Promote untuk org ramai menyertainya juga.
  4. Tunggu Bonus di akhir minggu.
Semudah A,B,C jadi teruskan menyertai Nutrition Program dan jana pendapatan anda sekarang.
Saya akan terus membantu anda, semua step-step membuat iklan di internet, membuat marketing page untuk anda jika mahu seterusnya mendapat keuntungan daripadanya.

Apa yang penting untuk mendapatkan bonus-bonus tersebut ialah anda menjadi PAID MEMBER dengan cara membeli salah satu produk kesihatan VeMMA. Setiap pek ada keistimewaan dan kelebihan bonus adalah mengikut pek yang kita beli.

Tiada ulasan: