Isnin, 19 Mac 2012

Kenapa Vemma?


Kenapa Vemma?


KENAPA MEMILIH VeMMA

1) Sistem autorespondernya yang bekerja untuk kita 24 jam sehari. Kita hanya promosikan website sahaja. Selebihnya dibuat oleh sistem bagi pihak kita.   Email-email penerangan akan dilakukan oleh sistem seolah-olah kita yang menghantar kepada beribu-ribu prospek di bawah kita.

2) Terus ke target market. Orang akan mencari kita di dalam perniagaan ini. Kita tidak perlu mencari orang. Dan apabila prospek berminat, kita hanya akan bekerjasama/mengajar mereka yang betul-betul serious sahaja. Jimat masa, phone bil, petrol dan wang !

3) Mendapat kelulusan daripada kerajaan dan produk kita di sahkan HALAL(rujuk www.therichmind.com)

4) VeMMA membeli bangunan sendiri untuk kemudahan kita bersama WiFi yang berharga lebih RM1Juta. Ini adalah office kita. Ini menunjukkan VeMMA serious untuk bangunkan pasaran di Asia. Kita adalah yang terawal. Di USA dan Eropah, vemma telah berada di sana selama 18 tahun. Malah di antara 60 negara yang mempunyai pasaran Vemma, Malaysia adalah yang ke 2 terbaik di dunia. Tahniah Vemma Malaysia brand partners..

5) Bimbingan dari team leader Vemma yang hebat dan terbukti PERCUMA . Jika anda ikut bimbingan dan tunjuk ajar dgn penuh komitmen, KEJAYAAN adalah pasti (dengan izin Tuhan). 

Tiada ulasan: