Khamis, 17 Mei 2012

Khasiat Minum Jus Vemma




Tahukah anda bahawa Product Vemma iaitu Vemma Premix adalah sangat-sangat baik untuk kesihatan. Kalau selama ni, anda ingat Vemma hanya ada satu sistem yang hebat iaitu Vemmabuilder, tetapi anda tak sedar bahawa Vemma mempunyai produk yang tiada tandingannya.

DOWNLOAD: 33 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MINUM VEMMA




Cara-cara minum VeMMA Setiap Hari:

1. Bagi mereka yang pertama kali mencuba Vemma atau pengguna baru, anda dinasihatkan meminum dalam kuantiti 20z setiap pagi sebelum minum pagi dan 2oz setiap malam sebelum tidur.
Catatan: untuk anda yang ada gastrik, hendaklah minum 1oz selepas sarapan berat, 1oz selepas makan tengahari, 1oz selepas minum petang dan 1oz selepas makan malam
Atau alternatif, minum 1 oz, tiga kali sehari selepas makan.
2. Anda hendaklah mengamalkan minum Vemma secara konsisten selama sekurang-kurangnya 3 bulan berturut-turut untuk mendapatkan result yang terbaik!
3. Selepas 3 bulan mmengamalkan Vemma, barulah anda bertukar kepada meminum Vemma 2oz setiap pagi sebelum minum pagi.


VEMMA THIRST





Baru-baru ini, 1 produk yang hebat yang direka khas untuk atlit sukan atau mereka yang menjalani kehidupan aktif iaitu THIRST baru saja memasuki pasaran Malaysia. Produk ini telah menjadi favourite kepada Pelumba Basikal Negara saudara Anuar Manan dan atlit-atlit negara yang lain.

TONTON VIDEO “WHY VEMMA THIRST WILL BE SUCCESSFUL”
TONTON VIDEO PELUMBA BASIKAL NEGARA: ANUAR MANAN

Produk THIRST dilancarkan pada Majlis Pelancaran THIRST dan Vemma Fast Start Training pada 13 November 2010 yang lalu.

Tiada ulasan: