Sabtu, 19 Mei 2012

Apa itu vemmabulder?



Picture
Ramai yang masih tidak mengetahui kewujudan Bisness VeMMA di Malaysia. Maklumlah,VeMMA baru saja masuk ke pasaran Malaysia pada Mac 2007. Head office Vemma di Bangunan Jaya One, Petaling Jaya pun baru wujud pada Ogos 2008. Masih bayi lagi..

Tetapi, anda perlu tahu Bisness VeMMA ini yang bertapak di Arizona telah wujud di pasaran GLOBAL sejak 14 tahun lalu dan mempunyai pendapatan tahunan mencecah lebih USD$1 billion. Syarikat VeMMA adalah sebuah syarikat yang kukuh dan mantap.

VeMMA adalah PERINTIS Perniagaan Online di Malaysia. Sebagai ahli VeMMA, kita adalah yang paling awal mengenali VeMMA (pioneer). Kita amat beruntung kerana sebagai pioneers, peluang terbuka sangat luas untuk kita. Ditambah pula dengan bantuanVemmabuilder yang membantu kita sebanyak 90% bisnes VeMMA ini.

Vemmabuilder adalah sebuah 3rd Party Company yang dilantik oleh Syarikat VeMMAuntuk membantu ahli-ahli VeMMA mengembangkan network dengan lebih pantas dan tanpa sempadan.

Kenapa perlukan Vemmabuilder?


Picture




website yang berhubung ke Vemmabuilder

Kerana masalah utama bisnes networking hari ini adalah mencari rakan bisnes dan mengembangkan network.

Jadi Vemmabuilder dilengkapi dengan sistem autobuilderautodownline danautoresponder yang bekerja 24 jam sehari dan 7 hari seminggu untuk ahli-ahli VeMMA.Kita join sahaja sebagai ahli PERCUMA.

Kita akan dilimpahi dengan downline percuma daripada Upline. Semuanya automatik. Downline-downline ini akan menyediakan Income terkumpul untuk kita. Setiap minit dan saat, sistem bekerja untuk kita… walaupun ketika kita tidur, kerana ia melibatkan sistem penjanaan ahli di seluruh dunia. Kita hanya perlu bekerja sebanyak 10% sahaja untuk menebus pendapatan terkumpul tersebut.

Beruntunglah kita kerana Malaysia tergolong di dalam 14 negara yang mempunyai sistem Vemmabuilder daripada keseluruhan 58 buah negara VeMMa wujud di dunia ini.
Picture
Picture
Picture
Picture
ini  contoh laman website Vemmabuider yang menyusun p.e & p.m kita

There is no secret. I simply showed the business to 1200 people. 900 said, ‘No,’ and only 300 signed up. Out of those 300, only 85 did anything at all. Out of those 85 only 35 were serious, and out of those 35, 11 made me a millionaire. Just playing the numbers game.. !!”
- Bill Britt -

Tiada ulasan: